zondag 22 november 2015

Anderzorg tip een vriend actie: 40 euro cadeau bij nieuwe zorgverzekering!

De premies zijn bekend. Ik heb alles weer vergeleken en heb besloten om te blijven zitten waar ik zit. Anderzorg is voor mij de beste keus.

Dit is mijn eigen sociale shop en voor het derde jaar op rij krijgt iedereen die een nieuwe zorgverzekering afsluit 40 euro op zijn/ haar bankrekening bijgeschreven uiterlijk 30-04-2017


 Lage en scherpe premie en bij een maximaal eigen risico van 885 euro en een betaalkorting van 2% als je de premie in één keer betaalt.
 Vorig jaar kreeg je nog 3% betaalkorting, dat is helaas veranderd.
Omdat ik de afgelopen jaren eigenlijk nooit mijn eigen risico verbruik, durf ik het wel aan om het eigen risico te verhogen naar 885 euro, i.p.v de 385 euro  die voor iedereen geldt. Dit levert mij dan ook weer korting op.
Wel neem ik een aanvullende verzekering waar tandarts bij in zit, omdat ik tegen een wortelkanaalbehandeling aanhik. Fysio zit erbij in, anticonceptie, nieuwe brilglazen... zo bouw ik dan weer wat extra zekerheid in.

 Het jaarbedrag wordt eind december van mijn rekening afgeschreven. Een megagroot bedrag natuurlijk, maar ik kies er zelf voor om het in één keer te voldoen, vanwege die betaalkorting. ( Geld op de spaarrekening laten staan vanwege rente levert minder op)
Omdat ik een buffertje heb kunnen opbouwen door zuinig aan te doen de afgelopen 2 jaar is dit prima te doen. En ben ik de rest van het jaar verlost van premiebetaling, dat voelt fijn!








4 opmerkingen:

  1. Zo, dit lees ik helaas net te laat. :( Deze verzekering vrijdag al afgesloten met 19,25 bonus. Had dus beter gekund.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ook al een paar jaar verzekerd met een vrijwillig extra eigen risico van 500 euro. En ik betaal ook in een keer vooruit vanwege de betalingskorting. heb die 500 euro in een apart potje gereserveerd, anders valt het erg tegen wanneer je extra kosten moet maken. Het scheelt mij jaarlijks 288 euro aan premie, en die mag je van die 500 euro extra ER aftrekken. Dan wordt het verschil een stuk kleiner.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik betaal de zorgverzekering ook het liefst in één klap, maar mijn man wil het juist per maand doen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen