woensdag 5 augustus 2015

Picnic; nieuwe online supermarkt!

Online boodschappen doen, geen bezorgkosten en de laagste prijsgarantie!
Er komt zeer binnenkort een nieuwe online supermarkt.
Ik denk dat dit wel een hele slimme zet is en een gedegen concurrent van AH met hun bezorgservice (die niet gratis is en ook niet overal in Nederland beschikbaar is) en Jumbo die altijd de laagste prijsgarantie geeft.
Het lijkt mij een uitkomst. Niet zozeer voor mezelf maar voor bijvoorbeeld zieke en bejaarde mensen die nu niet meer afhankelijk zijn van hun kinderen/ mantelzorgers om de boodschappen in huis te halen.
Denk jij dat het een succes gaat worden?

Hier is het artikel dat vanmorgen in het Algemeen Dagblad stond: nieuwe online supermarkt



4 opmerkingen:

  1. Ben erg benieuwd of dit gaat werken en of Picnic ook in mijn woonplaats gaat bezorgen. Ik wacht met spanning af.
    In ieder geval bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik las er ook over. Ik vind het een interessant initiatief moet ik zeggen!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou er zelf geen gebruik van maken, want ik woon boven de Aldi en tegenover de Jumbo. Maar ik denk dat het voor veel mensen een uitkomst zal zijn. Tweeverdieners en idd mensen die ziek zijn of slecht ter been. Groetjes N.

    BeantwoordenVerwijderen