woensdag 25 maart 2015

Korting bij Lidl en Albert Heijn

Kortingsbonnen........ ik ben er dol op.
In de nieuwste Allerhande (het magazine van Albert Heijn) zitten er deze keer maand zelfs 4 in!
Ik neem het blad altijd mee vanwege de recepten en kijk dan meteen naar de kortingsbon(nen). Het gaat dan vaak om nieuwe producten op de markt. Alleen geldig met een bonuskaart van Ah, maar die heeft bijna iedereen wel in bezit.

In de uitgave van april:

  • 50 % korting op een literpak Chocomel Vers uit het koelvak
  • 1+1 gratis op de Mora Chick-Ins ( gevulde mini-gehaktballetjes) lekker voor in de airfryer!
  • 25% korting op Viennetta ijs, alle varianten
  • €1,50 korting op Senseo Intense koffiepads, zak 32 pads.

Waar ik tegenwoordig ook veel gebruik van maak zijn de Lidl-Likes. Elke week geeft de Lidl 50 procent korting op een bepaald product uit hun assortiment. Als klant kun je hier voor stemmen op
lidl-likes.nl. Je moet dan inloggen met je facebook account. Daar kun je ook die kortingbon afdrukken. Zelf stem ik nooit, doe ook weinig met facebook. Maar die bonnen zijn ook gemakkelijk te googelen, vaak kom ik dan Hier terecht. Even aanklikken met de rechtermuisknop en dan gemakkelijk te printen en bon meenemen naar de winkel.
Het is ook fijn om een voorraadje aan te leggen als je favoriete product die week in de aanbieding is voor de helft van de prijs.
Vandaag komt er weer een nieuwe kortingsbon, zie hieronder
 Doe er je voordeel mee!





5 opmerkingen:

  1. Lidl doe ik bijna elke week en koop het ook regelmatig vorige week niet gekocht want ik eet geen knackebrood. De salade deze week zeker wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik gebruik de Lidl likes korting, zelf stem ik niet. Yasr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nog best de moeite. Toch maar eens de Allerhande mee nemen!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik ze ook en stuur de bonnen naar mijn moeder zo heeft zij dat voordeeltje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superhandig! Ik check altijd https://www.spydeals.nl/lidl/aanbiedingen dan vind je ook alle kortingsbonnen van de Lidl

    BeantwoordenVerwijderen