Over mij

Mijn foto

Ik ben 34 jaar, single en heb een inkomen rond het sociaal minimum. Ik leef dus op bijstandsniveau.
Dit blog gaat over consuminderen en zuinig leven. Omdat ik zelf weinig te besteden heb volg ik de laatste weken blogs van anderen die ook zuinig omgaan met hun centen. Persoonlijke verhalen van anderen en slimme tips en adviezen inspireren me om beter om te gaan met mijn eigen kleine budget. Ik vind het leuk om te schrijven en vandaar nu mijn eigen blog!

zaterdag 25 oktober 2014

Gratis: Royal Club

Gratis Royal Club 1 liter, keuze uit:
  •  Bitter Lemon,
  •  Ginger Ale
  •  Tonic

Let op: Alleen bij Jumbo kopen, anders geen geld terug!
Kassabon bewaren en heel gemakkelijk het aankoopbedrag terug krijgen.

Klik hier. voor info


Doe er je voordeel mee!

1 opmerking:

  1. Hoi, bedankt voor de tip. Altijd handig voor bij een verjaardag of gewoon een keertje extra in het weekend.

    BeantwoordenVerwijderen