donderdag 19 juni 2014

Goedkoop wasmiddel pakket!

 

Een leuke aanbieding van Libelle! Klik hier!

Bestel nu dit complete wasmiddelenpakket met 8 wasproducten voor maar 12,- **. Wees er snel bij want op=op!
Inhoud pakket:
  • Persil Power Gel
  • Persil Color Gel
  • Persil Sensitive
  • Persil duo caps color
  • Silan Lentefris
  • Silan Sensitive
  • Zwarte Reus
  • Witte Reus Kracht Actief Oceaan
Verzendkosten zijn 4,95, maar dan nog heb je voor een prikkie A-merk wasmiddel en wasverzachter in huis voor lange duur. Doe er je voordeel mee!

                                   



9 opmerkingen:

  1. Dank voor je tip, maaruh... je weet dat juist de B-merk wasmiddelen (Aldi, Lidl) altijd het Beste uit de test van de cons.bond komen? en ook nog voordelig geprijst zijn...
    (ook de wasverzachter bij Aldi is prima, voor 1 euro per fles, alhoewel ik dat zelden gebruik)
    Gr.Mette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. yes, I know. Ik heb nu de waspoeder van de Lidl voor de witte was in gebruik. Bevalt goed. En wasverzachter gebruik ik niet altijd. Ik koop altijd color wasmiddel in de aanbieding, vaak bij Kruidvat voor 3 euro per fles Toch vind ik het geurtje van A-merk wasmiddel vaak veel lekkerder dan B-merk. Ook van wasverzachter. Dus liever Silan of Robijn dan Aldi/Lidl-huismerk.

      Verwijderen
  2. Bedankt voor de tip. Ik heb het meteen besteld. Is zelfs goedkoper dan wasmiddel van Lidl. Ik heb mijn wasmiddel opgemaakt om zelfgemaakt te gaan gebruiken. Maar dit bevalt niet goed. Lichte kleding gewoon niet schoon. Zo heb ik weer een mooie voorraad voor weinig geld. Mascha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb het ook besteld dank je voor de tip en alle andere verhalen gr petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik gebruik tegenwoordig een was bol die ik voor 2,50 euro op een rommelmarkt kocht en die 150 wasbeurten mee gaat, mijn kleding word nooit echt vuil dus wassen met een was bol is voldoende om mijn was schoon te krijgen en zo goedkoop heb ik nog nooit gewassen plus dat ik niet hoef te sjouwen met wasmiddel en het ook nog eens voor veel minder afval zorgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt als een mooie deal! Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb er vanaf gezien veel gebruiken we niet en is een wel erg kleine verpakking.Was sowieso liever met poeder :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Erg kleine verpakking? Het is de normale verpakking.

      Verwijderen
    2. Ja klein bv de caps met een kilootje poeder was ik veel meer weg.

      Verwijderen