zondag 15 september 2013

MoneyMiljonair

Tot mijn grote verbazing zag ik dat mijn saldo op MoneyMiljonair ineens boven de 1.000.000 parels was gekomen. En ineens wist ik het; er móet iemand zijn geweest die via mijn blog zich heeft aangemeld. En dat was ook zo toen ik het checkte... Ik wil degene hier hartelijk voor bedanken!! Zij of hij heeft nu een begin spaartegoed van 1,25 en ik heb er 160.000 parels voor gekregen. Nu heb ik weer 1 miljoen parels en kan ik een uitbetaling laten doen van € 12,50. Relatief gezien een klein bedrag, maar voor een minima als ik een behoorlijk bedrag. Van dit geld, dat over 2 á 3 weken op mijn rekening staat kan ik een leuk kraamcadeau kopen voor een goede vriendin en haar baby'tje. Bij Prénatal zijn er eind september de mazzeldagen met  20 procent korting op het hele assortiment. Dus wacht ik nog even en ga ik daar iets moois kopen. Zo'n uitbetaling van MoneyMiljonair is voor mij erg fijn, daar kan ik net die extra dingetjes van doen.
Ik heb in totaal nu €325,- laten uitbetalen. Ik ben in september 2009 begonnen met MM. Het kost me helemaal niks en het levert me heel veel op! Een win-win situatie dus. Ik klik mailtjes weg, doe af en toe een enquete en als ik via internet aankopen doe (bv Wehkamp, bol.com etc) of overstap van verzekeringen, dan ga ik via MM en dat levert me dan weer een paar euro op. In 4 jaar tijd 325 euro gratis verdiend op die manier. Daar wordt een mens toch blij van! Mocht je ook willen "sparen" op deze manier, mijn link:
https://www.moneymiljonair.nl/790926 
Of anders de links rechtsboven Ik krijg dan een klein bedrag (2,-) en jij krijgt alvast 1,25 gratis spaartegoed.
Zelf lees ik in blogland over Euroclix of Zinngeld enzo. Zijn er lezers die ook sparen op die manier en dat net zo leuk en goed vinden als MoneyMiljonair? Ik zou dan ook wel graag via iemand anders lid willen worden, zodat diegene ook aan mij iets verdiend. Zo helpen we elkaar!
Iemand ervaring met andere spaarprogramma's? En als daar tevredenheid over is zet je dan je link even in de reactie?
Een fijne zondag nog!



14 opmerkingen:

  1. Euroclix werkt erg fijn. Vooral ook omdat de koers gunstiger wordt naarmate je meer clix spaart.

    http://www.euroclix.nl/index?SRef=ZfqSVCfGEfyDRAGv

    Als het goed is, is dit mijn link... Ben alleen niet erg handig met die dingen. Maar als het werkt, bedankt voor je aanmelding via mij.

    Groetjes, Immy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Immy, omdat je de eerste was heb ik jouw link gebruikt. Ik hoop dat het gewerkt heeft. Het ziet er allemaal leuk uit bij euroclix. Ben benieuwd of het net zo goed bevalt als MoneyMiljonairs!

      Verwijderen
    2. Bedankt, ik hoop het ook... En anders kun je er lekker wat extra's mee sparen. Wanneer ik overstap of wat bestel doe ik het allemaal via euroclix, en laat de clix staan tot een hogere koers. Mij bevalt het daarom beter dan money miljonairs.

      Gr. Immy

      Verwijderen
  2. Met Zinngeld gaat het de laatste tijd niet meer zo goed. Er worden nauwelijks nog mailtjes gestuurd en de mailtjes die ze wél sturen bieden geen klikvergoeding, dus als ik jou was zou ik daar niet aanmelden.
    Euroclix is wel heel goed; mijn link is:
    http://www.euroclix.nl/index?SRef=OMqR8ZoD

    groetjes, Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je MoneyMiljonair wilt laten uitbetalen, dan kun je dat maar het beste snel doen, want het duurt wel even voordat je het geld op je rekening hebt.
    Bij Euroclix "verdien" ik veel geld. Het gaat hoe langer hoe beter. Echt een aanrader. Vooral als mensen zich via jouw site aanmelden. En ...... zoals Immy al schrijft, hoe meer clix hoe gunstiger de koers. Ik ga voor het maximum van 170%. Dat betekent uitbetaling van 850 euro voor 50.000 clix, ergens in 2014 waarschijnlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo zeg! Dan doe jij iets heel erg goed, 850 euro.... Wow! Ik heb me zojuist ook aangemeld bij euroclix. Ik hoop dat het me net zo geod bevalt als MM.

      Verwijderen
  4. Mijn site heeft ook euroclix aanbieding. Van het geld dat ik daar spaar betaal ik mijn laatste hypotheekaflossing. Dat zal nog twee jaar duren.
    Ik schreef net een stukje over enquetes invullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk blog, ik ga je volgen. Ik spaar ook bij Jiggy, gaat redelijk snel en bij Nucash. Verder vul ik enquêtes in bij Invotes. Hier krijg je punten voor die je kunt inwisselen voor een waardebon, tijdschriftenbon, wellnessbon enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lees wel vaker over deze sites, lijkt me ook wel wat, alle beetjes helpen tenslotte, alleen is er 1 maar...is het niet zo dat dan een van die leuke blauwe enveloppe op de mat kan vallen eind van het jaar? het zijn tenslotte toch extra inkomsten? of valt het buiten de blauwe enveloppen-mensen???

    hoor graag hoe dat dan gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankjewel voor je berichtje op mijn blog. Ik heb je in mijn leeslijst gezet hoor. Ga je in de gaten houden. Heerlijk iemand die ook nog "vers is" .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb euroclix en nucash. Allebei click systemen. Werkt goed, maar duurt lang voordat je een bedrag bij elkaar hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb ook Moneymiljonair, Euroclix, Nucash (http://www.nucash.nl/u/254520) en icentje (http://www.icentje.nl/aanmelden.php?ref=19060) Die laatste twee gaan ook redelijk snel, al is euroclix sneller. Die lijkt inderdaad ook meer te sturen naarmate je langer lid bent.

    zinngeld en surfrace deed ik ook, maar die gaan wel heel erg langzaam; ondertussen heb ik bij euroclix wel drie keer 25 euro uit kunnen laten betalen, terwijl ik bij die twee nog niet op de 10 euro zit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. http://www.panelwizard.com/?cd=s9el3dxlsb&ac=1&mt=89 Ik doe mee aan enquetes voor panelwizard. Het werkt als volgt je krijgt een uitnodiging per mail en per vraag verdien je dan 10 cent. wel moet je eerst toegelaten worden als panellid, hiervoor moet je wat vragen invullen. Dit levert je geen spam op. Per nieuw lid dat zich via jou aanmeldt krijg je 1 euro als die ook volledig mee gaat doen. HEt levert je niet veel extra werk op, en je krijgt twee keer per jaar uitbetaald.(Ongeacht het saldo)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen