vrijdag 30 augustus 2013

Televizier Aanbieding

Een aantal weken geleden, ergens in juni, besloot ik op onderstaande aanbieding in te gaan. Maar de slechte klantenservice van Televizier speelt me een beetje parten. Nu heb ik EINDELIJK na twee maanden mijn eerste gids in huis. En daar gingen heel wat mailtjes aan vooraf. Ik ging op dit bod in en na een paar weken dacht ik: "Wat gek, niks van gehoord. Ik mail er even achteraan." Toen kreeg ik als antwoord dat ze niks in de computer konden vinden en of ik mijn naam, adres en rekeningnummer door kon geven en dan kon ik alsnog  gebruik maken van het aanbod. Zo gezegd, zo gedaan. Weer twee weken gewacht, niks gehoord. Dus weer gemaild. Duurt wel een aantal dagen voordat je eindelijk iets van ze terug hoort. Uiteindelijk wel weer en reactie terug, waarin stond dat ik een bevestigingsbrief krijgen en daarin zou staan wanneer mijn abonnement in zou gaan.......ik heb nooit die bevestigingsbrief gehad, en ook die waardebon nog niet. Dus ik weer gemaild naar die klantenservice want mijn vertrouwen is dus nul,  want waar blijft mijn bevestigingsbrief en die waardebon? Geen reactie, maar wel twee dagen later die gids in de brievenbus. Dus ik weer gemaild...en nu wacht ik alweer een paar dagen op een reactie. Maar heb het vermoeden dat er weer iets fout gaat. Die 10 euro hebben ze ook nog niet afgeschreven. Als ik geen reactie per mail terugkrijg zal ik de klantenservice wel moeten gaan bellen, want ik heb het gevoel dat er dingen misgaan, straks krijg ik over een paar maanden een dikke rekening! Ik heb alle communicatie bewaard in mijn mailbox, dus ze kunnen me weinig maken. Een écht vast abonnement heb ik niet afgesloten en wil ik niet. Maar misschien staat dat wel zo bij hun in de administratie......ik denk dat ik er wel even achteraan bel binnenkort...


Update 5 september: Antwoord terug gehad op mijn mail vandaag. De welkomstbrief en de cadeaubon zouden 9 augustus, volgens hun administratie, verzonden zijn. Ik heb nooit iets ontvangen. Vreemd, maar kan nutuulrlijk een een foutje van de post geweest zijn. Nu heb ik dezelfde brief via email gekregen. Dat is fijn! Er is vandaag ook die 10 euro afgeschreven van mijn rekening. Verder zou die cadeaubon vandaag (opnieuw) op de bus gaan. Dan heb ik die morgen in huis. Eind goed, al goed!

 

Televizier aanbieding: 42 nummers + gratis bon van Wehkamp

11-06-2013- Televizier heeft een leuke aanbieding, een abonnement van 42 nummers voor maar € 10,00 i.p.v. € 48,30 met gratis kadobon van Wehkamp t.w.v. € 10,00. Bovendien profiteer je van maar liefst 79% korting op de abonnementsprijs.

Televizier aanbieding: 42 nummers + gratis bon van WehkampTelevizier is de tv gids die je op de hoogte houdt van alles wat er op tv te zien is.  Alle zenders staan helder en overzichtelijk op een rij en zijn voorzien van duidelijke programma-informatie. Het blad biedt verschillende kijktips en een top 15 met programma's die je niet mag missen. In elke editie van de tv gids lees je spraakmakende interviews met bekende sterren uit binnen- en buitenland, een kijkje achter de schermen bij jouw favoriete tv-serie en nog veel meer.

Je ontvangt er nu een gratis bon van Wehkamp bij t.w.v. € 10,00 om lekker mee te kunnen shoppen. Deze bon is uitsluitend in te leveren via de website.

Neem een abonnement op Televizier 42 nummers voor € 10,00 en profiteer van een mooie korting en bon t.w.v. € 10,00. Het abonnement stopt vanzelf!

 

2 opmerkingen:

  1. Zonde van het geld. Want die bon is een sigaar uit eigen doos en voor de tv gegevens hoef je het niet te doen, die vind je heel overzichtelijk bij elkaar op tvgids.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in principe kost het me helemaal niks! En heb ik eigenlijk gratis tot juni 2014 een tv gids. Ik vind dat veel prettiger en overzichtelijker dan op internet te kijken. Dat vind ik echt helemaal niks. Een echt abonnement neem ik niet, veel te duur. Maar dit is gewoon gratis! Ik betaal 10 euro en krijg een waardebon van 10 euro terug en heb heerlijk 42 weken lang de televizier!

    BeantwoordenVerwijderen