vrijdag 26 december 2014

Anderzorg zorgverzekering

De laatste week is ingegaan, als je nog wilt overstappen naar een goede en tevens goedkope zorgverzekering moet je het nu doen.  Die beloning krijg je gegarandeerd.


Verder ben ik de afgelopen week heel erg bezig geweest met 'overstappen'.
Zo ben ik ook weer overgestapt van energieleverancier, zoals ieder jaar. Ik heb de aanvraag gedaan via de vergelijkingssite Pricewise. Daar vond ik een heel mooi  bod voor mijn verbruik. Ik ga rond de 36 euro betalen per maand voor gas en elektra samen. Daarbij komt uiteraard weer een zogeheten overstapbonus. Altijd fijn, zo'n extraatje. Eigenlijk is de bonus de voornaamste reden dat ik ieder jaar overstap.
Ik denk niet dat ik het maandbedrag omhoog ga gooien zoals veel mensen doen. Onder het mom van: 'Je kunt beter terug krijgen dan bijbetalen'.  Ik vind dit niet zo slim. Als je betaald naar het verbruik wat je minimaal verwacht kun je het overige toch beter zelf op je spaarrekening zetten? Dan had je er zelf rente van kunnen trekken i.p.v de energieleverancier die dat nu doet.
Ik blijf het een raar fenomeen vinden dat de meerderheid dit wel doet.

O ja. Ik heb ook nog mijn leesmap opgezegd en een abonnement op de bibliotheek genomen.  Dus ook een soort van 'overgestapt'!




4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je lid bent geworden van de bieb. Dat is echt geweldig vind ik! Het vervult al mijn leesbehoeftes. En dat zijn er veel.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben er ook heel erg blij mee, kan ook zo een uur rondstruinen in de bieb... En heb nog heel veel boeken op m'n verlanglijstje staan. Ik ga ze allemaal lezen dit jaar!!

      Verwijderen
  2. Ik ben ook via jou overgestapt. Had me de dag ervoor zelf al aangemeld. Toen las ik jou actie en vond dat leuk. Je geef op deze manier toch € 30 kado. Dus heb ik mij eerste weer afgemeld. (Je hebt 14 dagen bedenktijd en kan zonder opgave van rede afmelden) later heb ik me via jouw link aangemeld en hopen dat we uitbetaald krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen