woensdag 5 maart 2014

Uitgaven Februari

Het was een kort maandje, februari. Voor mijn gevoel is het voorbij gevlogen. Ik denk dat het komt door de lekkere temperatuur buiten en de Olympische Spelen waar ik zo van heb genoten.
Hier mijn uitgaven afgelopen maand:

 Boodschappen:

1 t/m 7 februari:  € 36,74
8 t/m 14 februari: € 31,64
15 t/m 21 februari: € 34,88
22 t/m 28 februari: € 29,76
---------------------------------+
Totaal uitgegeven: € 133,02

Dat is netjes. Ik heb hier 140 euro per maand voor te besteden, dus prima gelukt. Ik blijf gewoon afrekenen met de pin, dit bevalt me prima en ik geef niet automatisch meer geld uit.


Vrije bestedingsruimte (Zakgeld)

* € 13,99 voor een treinkaartje van kruidvat
* €   1,65 voor een potje pritt   
* €   4,95 voor een petit-four bordje van blond
* €   0,75 voor narcisjes op tafel
* €   2,80 voor 100 waxinelichtjes
* € 18,95 voor een inktpotje voor printer
------------------------------------------------
 € 43,09 in totaal uitgegeven

Ik geef mezelf niet meer dan 40 euro aan zakgeld sinds deze maand, anders kom ik tekort elke maand en zijn inkomsten en uitgaven niet meer in evenwicht (zie tabblad boven). Deze maand is het bijna gelukt. De enige uitgaven die niet echt nodig waren, impulsaankopen dus waar ik niet over nagedacht heb, zijn de narcisjes en het petit-four bordje. Die narcisjes staan echt zo vrolijk en gezellig op tafel....de lente in huis voor maar 75 cent. Dat petit four bordje van Blond Amsterdam kon ik niet laten staan. Ik vind ze zó leuk.
De waxinelichtjes kocht ik bij hema met een 20 procent kortingsticker. Zo kan ik weer een paar maandjes vooruit. Elke avond brand er eentje op tafel.

2 opmerkingen:

  1. Nou je hebt het netjes gedaan.
    En je bent niet over je totaalbedrag heen gegaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn nette bedragen! Dat treinkaartje van de Kruidvat is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen