woensdag 12 februari 2014

Een leuke actie

Ik ben weer zo goed als beter. En daar ben ik heel blij om. Ik voel me niet meer brak en lamlendig en m'n energie is weer zo goed als terug.

Vandaag werd ik attent gemaakt op een leuke actie, misschien ook iets voor jou?
Sluit een nieuwe verzekering af bij Inshared!
 Want wie vóór 17 maart 2014 een auto-, woon-, brommer- of rechtsbijstandverzekering (Consument, Wonen & Inkomen) bij Inshared afsluit, mag voor €75,- online gaan shoppen bij wehkamp.

Nou, dat is natuurlijk enorm veel geld, zéker voor deze Minima!
Ik ben dus weer overgestapt. Ik heb zojuist even m'n oude verzekering gebeld en opgezegd. En een nieuwe afgesloten. Kat in 't bakkie toch? Doe er je voordeel mee (als je zin hebt)!

3 opmerkingen:

  1. Maar heb je dan ook dezelfde dekking? Daarbij krijg ik elk jaar al ongeveer 80euro terug van mijn verzekeraar die ook regelmatig als beste en goedkoopste uit de vergelijkingen komt.
    Ga je dan geen producten kopen die je helemaal niet nodig hebt omdat het voelt als een kadootje?
    Daarbij wat heb ik aan een kadobon van een bedrijf waar ik uit principe niet koop? Ik koop bijvoorkeur niet bij internetbedrijven omdatal die kleine pakjes bezorgen en in sommige gevallen weer retourneren niet heel erg milieuvriendelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hoor. Een nieuwe inboedelverzekering afgesloten. En de oude opgezegd. Zelfde dekking. En ja, die heb ik toch wel nodig!! De oude was 6,36, de nieuwe 6,46. Maar volgend jaar switch ik gewoon weer bij een goede actie!

      Verwijderen
  2. Fijn dat je je weer beter voelt! Dan ziet de wereld er meteen weer vrolijker uit.

    BeantwoordenVerwijderen