maandag 16 december 2013

Een blije week vol cadeautjes

Wat is het heerlijk zacht winterweer voor de tijd van het jaar. Het is 12 graden buiten! Dat is weleens anders geweest half december. Binnen blijft het bij mij 18 graden ( nou ja, 17,8 graden) waardoor de verwarming niet aan hoeft. Misschien vanavond heel eventjes. En omdat ik gisteren de hele dag weg ben geweest, issie ook niet aan geweest. Dat scheelt weer in 't gasverbruik!
Dat is de zoveelste financiele meevaller in de afgelopen dagen. Vorige week voelde ik me een blij en rijk mens. Want het is voor mij een financieel lekker weekje geweest...
Het begon op zondag. Toen heb ik mijn auto geleend aan m'n ouders omdat zij een probleempje hadden met hun eigen auto. Er zat nog voldoende benzine in mijn tank voor de rit die zij zouden gaan maken. Dus eigenlijk hadden ze niet eens hoeven bij te tanken voor die 25 kilometer waar ze de auto voor nodig waren. Maar bij terugkomst bleken ze mijn tank helemaal vol te hebben gegooid! Als dank voor het lenen van de auto en omdat ík het was. Zo lief. Dus ik hoef de komende weken (of maanden) niet meer te tanken.
Op maandag kwam de leesmappenbezorger met een groot pakket. Ik kreeg mijn cadeau van de leesmap. Een hele mooie 3 delige kofferset van Princess, kijk, deze! Bij het uitpakken van de koffers was ik even helemaal in jubelstemming, zo'n groot cadeau.... en had spontaan zin in vakantie!
Op dinsdag kocht ik het elektrische dekentje waar ik eerder (op 11 november) over blogde. Bij Trekpleister stond ik een tijdje geleden voor een leeg schap, maar Kruidvat had hetzelfde dekentje nu ook als aanbieding in de winkel. Deze keer was ik wel op tijd. Het elektrische dekentje was een gift van een lieve meelezer van hier! Nogmaals bedankt voor het warme gebaar van je gulle hand, mocht je dit lezen. Het is zo'n genot om in een warm bed te stappen. Ik had het jaren eerder moeten aanschaffen!
En als klap op de vuurpijl kreeg ik vrijdag mijn bol.com cadeaubon van fbto t.w.v 25 euro, omdat ik via een actie van moneymiljonair ben overgestapt naar een nieuwe aansprakelijkheidsverzekering. Vrijdagmiddag direct een mooi boek besteld, die al een tijdje op mijn verlanglijstje stond en zaterdag heb ik deze al gekregen. Ik ben er dit weekend in begonnen en zometeen ga ik heerlijk verder lezen!

Al met al zaten de afgelopen donkere dagen voor kerst vol met (financiele) lichtpuntjes waar ik warm en blij van werd. Een máxima weekje dus voor deze mínima!

5 opmerkingen:

  1. Dat zoveel kleine gebaren zo'n rijk gevoel kunnen geven. Zalig! Geniet er van. 'T word je gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk voor je! Je dankbare vreugde straalt gewoon van je blog af. :-) En in een warm bed stappen is idd echt zalig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook wel fijn dat er geen sneeuw is. Nu hoef ik me tenminste geen zorgen te maken over de kinderen als ze naar school fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dromen van een paradijseljk strandje, voel de zon op je huid.
    Cocktailtje erbij, mooie man om je rug even in te smeren.
    Wat wil je nog meer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nice artical great contant to be read in the entire artical got expand knowledge in this regarding feald to be apply in my antird thinking.
    Aansprakelijkheidsverzekering Aaanbiedingen

    BeantwoordenVerwijderen