donderdag 7 november 2013

Update leesmap

Ik heb gelukkig bericht van de leesmap. En ik krijg de Mijn Geheim er weer bij! Kosteloos, dat is erg fijn. Dit bericht kreeg ik vandaag:
 
Helaas heeft de uitgever van de Mijn Geheim/ Intens besloten om de Intens niet langer uit te geven. De plaats van de Mijn Geheim/Intens is opgevuld door de Weekend.
 
Ik begrijp dat u wel graag de Mijn Geheim wil blijven ontvangen. Wij zullen voor u een aparte bestelling plaatsen zodat u de Mijn Geheim weer bij uw leesmap ontvangt.
 
Helaas blijft de Mijn Geheim maar 1x per twee weken verschijnen. U gaat de Mijn Geheim in de even leesmappen ontvangen. De prijs van uw leesmap blijft het zelfde.
 
Hopend u voldoende te hebben geïnformeerd.
 
Met vriendelijke groet,
H.eerlijkthuis.nl
 
Toch erg netjes van ze! Nu alleen nog wachten tot wanneer ik de NuSport blijf ontvangen en als deze uit de map wegblijft zal ik daarover ook contact met ze opnemen. Toch weer een tevreden gevoel, want ik had dit niet zo verwacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten