Over mij

Mijn foto

Ik ben 34 jaar, single en heb een inkomen rond het sociaal minimum. Ik leef dus op bijstandsniveau.
Dit blog gaat over consuminderen en zuinig leven. Omdat ik zelf weinig te besteden heb volg ik de laatste weken blogs van anderen die ook zuinig omgaan met hun centen. Persoonlijke verhalen van anderen en slimme tips en adviezen inspireren me om beter om te gaan met mijn eigen kleine budget. Ik vind het leuk om te schrijven en vandaar nu mijn eigen blog!

maandag 25 november 2013

Uitgaven Week 47

ma. 18 november € 21,95 besteed in de supermarkt.

do. 21 november € 6,99 besteed in de bouwmarkt, voor tochtband en een orchidee.

vr. 22 november € 12,30 besteed in de supermarkt.

Totaal boodschappen: € 34,25
Totaal uit Zakgeld: € 6,99 . En nog over rest deze maand: € 10,83

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen