Over mij

Mijn foto

Ik ben 34 jaar, single en heb een inkomen rond het sociaal minimum. Ik leef dus op bijstandsniveau.
Dit blog gaat over consuminderen en zuinig leven. Omdat ik zelf weinig te besteden heb volg ik de laatste weken blogs van anderen die ook zuinig omgaan met hun centen. Persoonlijke verhalen van anderen en slimme tips en adviezen inspireren me om beter om te gaan met mijn eigen kleine budget. Ik vind het leuk om te schrijven en vandaar nu mijn eigen blog!

vrijdag 18 oktober 2013

Gratis: Boer'n yoghurt.

Koop een verpakking van 450 gram Boer'n yoghurt aardbei of bosvruchten bij A.H en krijg het aankoopbedrag teruggestort op je bankrekening klik hier

2 opmerkingen:

  1. Ik zag dit gister toevallig ook voorbij komen! Straks toch ff naar de AH, dus ik denk dat ik dan gelijk ook zo'n pot meeneem.... het zijn ook handige potten om soep in te bewaren als je het wilt invriezen :)

    BeantwoordenVerwijderen