dinsdag 14 november 2017

Zorgverzekering

Gelukkig, mijn zorgpremie blijft gelijk.
Ik blijf zitten waar ik al een paar jaar zit en wat goed bevalt. Ik blijf precies hetzelfde bedrag betalen in 2018 als dat ik dit jaar ook doe. Ik kies zelf weer voor Anderzorg omdat ik hele goede ervaringen heb met deze zorgverzekeraar en natuurlijk vanwege de prijs. De basisverzekering is en blijft voor komend jaar  102 euro (met 385 euro eigen risico)
Zelf ga ik komend jaar weer 78 euro betalen (met 885 euro eigen risico. Dit komt omdat je je eigen risico vrijwillig mag verhogen, dit levert me fikse premiekorting op)

7 opmerkingen:

  1. Je geeft de hele bonus weg zie ik, dat is lief van je. :)
    Ik ga er even over nadenken want inclusief bonus ben ik nog € 5 duurder uit dan bij Ziezo selectief waar ik nu zit. Anderzorg heeft wel een betere dekking qua zorgverleners dus ga er even op broeden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb vorig jaar gebruik gemaakt van je link, mijn dank nog daarvoor. En nog steeds erg tevreden over Anderzorg, dus blijf ik volgend jaar ook weer bij hen verzekerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben na in 2016 Anderzorg te hebben gehad dit jaar overgestapt naar ZieZo, omdat deze - zoals Ineke ook al aangeeft - nog net iets goedkoper is (de goedkoopste die ik voor 2017 kon vinden). Maar inderdaad, de dekking moet ik nog eens onder de loep nemen. Misschien wordt het weer Anderzorg en dan maak ik graag gebruik van je link!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben ook bij Anderzorg, maar toch even gegoogled op Zie.zo omdat wat hierboven staat wat goedkoper is, echter je kunt maar bij beperkt aantal ziekenhuizen terecht. Voor mij geldt dan dat ik voor zie.zo half uur moet rijden terwijl ik binnen 10 minuten en 15 minuten met anderzorg in 2 ziekenhuizen zit. Daarom voor mij wederom Ander.zorg. Wel de werelddekking erbij gepakt, voor iets meer als een tientje ben je wel in buitenland verzekerd, aangezien we dicht bij onze zuiderburen wonen en daar ook wel eens een weekend naar toe gaan is dat toch wel een gerust gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoe gaat het in je nieuwe huisje?
    groet Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben heel benieuwd wanneer je weer gaat bloggen! Hoe staat het met je plannen?

    BeantwoordenVerwijderen